مقالات عمومی آرانرژی

نکات خرید محصولات اشنایدر

نکات خرید محصولات اشنایدر پارامترهای مختلفی برای خرید کلیدهای اشنایدر وجود دارد که بررسی هریک از آنها منجر به ایجاد نکاتی می شود و برای خرید محصولات اشنایدر ضروری است که بدانید.

خرید محصولات اشنایدر

خرید محصولات اشنایدر اشنایدر الکتریک مجموعه ای ممتاز و پیشرو به حساب می‌آید که در سال ۱۸۳۶ میلادی در کشور فرانسه توسط جوزف اوژن اشنایدر تاسیس شد و در سال ۱۹۸۱ توسعه یافت.

راهنمای خرید کلید حرارتی

راهنمای خرید کلید حرارتی کلید حرارتی اشنایدر یا کلید محافظ موتور کلید قابل قطع زیر بار است که برای روشن و خاموش کردن الکتروموتور تک فاز و سه فاز به کار برده می‌شود.

آشنایی با برند اشنایدر الکتریک

آشنایی با برند اشنایدر الکتریک شرکت اشنایدر الکتریک یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید و عرضه محصولات و خدمات مربوط با صنعت برق فعالیت می‌کند.

آشنایی با انواع کلید هوایی و کاربرد آن ها

آشنایی با انواع کلید هوایی و کاربرد آن ها کلید هوایی در لغت به معنی شکننده جریان هوا است که اگر بخواهیم به طور دقیق آن را توضیح دهیم

تفاوت کلید هوایی و کلید کامپکت

تفاوت کلید هوایی و کلید کامپکت در ابتدا توضیحی درباره کلید هوایی، کاربرد کلید هوایی، انواع کلید هوایی، کلید کامپکت، کاربرد کلید کامپکت و انواع کلید کامپکت به شما داده می‌شود

نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران

نمایندگی اشنایدر الکتریک در تهران در ابتدا شرکت اشنایدر در سال 1836 برادران اشنایدر یک ریخته گری متروکه را برای شروع کارشان انتخاب کردند پس از گذشت 2 سال با تمرکز بر روی صنعت فولاد برند Schneider & cie را ایجاد کردند.

خرید عمده کلید هوایی

خرید عمده کلید هوایی کلید هوایی در چند برند متفاوت از جمله کلید هوایی هیوندای، کلید هوایی چینت، کلید هوایی اشنایدر، کلید هوایی زیمنس،کلید هوایی ال اس، کلید هوایی پارس فانال در بازار عرضه می‌شود

نکات خرید کلید مینیاتوری

نکات خرید کلید مینیاتوری کلید مینیاتوری از مهمترین تجهیزاتی است که به عنوان محافظ در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرد

عملکرد کلید مینیاتوری

عملکرد کلید مینیاتوری کلمه مینیاتوری، مخفف واژه Minimum Natural می‌باشد که در معنی به معنای طبیعت کوچک و ظریف می‌باشد

عملکرد کلید حرارتی

عملکرد کلید حرارتی در دنیای امروزی جریان برق جایگاه بسیار وِیژه ای در زندگی روزمره دارد و برای انجام اغلب کارها به وجود برق نیاز می‌باشد.

عملکرد کلید کامپکت

عملکرد کلید کامپکت در مهندسی برق، کلید کامپکت یک قطعه الکترونیکی حفاظتی خودکار یا اتوماتیک است که برای تجهیزات الکتریکی در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه، اضافه جریان فوری و خطای زمین به کار می‌رود.

نکات خرید کلید کامپکت

نکات خرید کلید کامپکت اضافه بار و اتصال کوتاه یکی از مشکلات رایج در همه سیستم های برق صنعتی و یا سیستم های برق شهری و ساختمانی می‌باشند.

تفاوت کلید حرارتی و کلید کامپکت

تفاوت کلید حرارتی و کلید کامپکت از تجهیزات الکتریکی میتوان به قطع کننده مدار اشاره کرد که جهت کلید زنی و محافظت از مدار الکتریکی به کار می‌رود.

تفاوت کنتاکتور خازنی و کنتاکتور معمولی

تفاوت کنتاکتور خازنی و کنتاکتور معمولی در سیستم های برق صنعتی، برای کنترل و راه اندازی ادوات الکتریکی از کنتاکتور استفاده می‌شود.

نحوه عملکرد کلید هوایی ACB

نحوه عملکرد کلید هوایی ACB کلید هوایی یکی از اجزای حیاتی در مدارهای برقی است که توانایی محافظت از مدارها در برابر عوامل آسیب‌ زا را دارا می‌ باشد.

نحوه نصب کلید کامپکت MCCB

نحوه نصب کلید کامپکت MCCB کلید ‌ها در هر دو حالت دستی و اتوماتیک وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را بر عهده دارند.

معرفی انواع لوازم جانبی کلید کامپکت

معرفی انواع لوازم جانبی کلید کامپکت کلیدهای کامپکت که به اختصار MCCB نیز شناخته می ‌شوند، به عنوان قسمتی از مدارهای حفاظتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

معرفی انواع لوازم جانبی کلید هوایی

معرفی انواع لوازم جانبی کلید هوایی کلید هوایی یا Air Circuit Breaker یا ACB یک نوع کلید اتوماتیک است که در جریان ‌های بالا و در ورودی تابلوهای برق با فشار هوای ضعیف مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

معرفی بهترین برندهای کلید کامپکت

معرفی بهترین برندهای کلید کامپکت کلید کامپکت برند های متنوعی دارد از جمله برند ها شامل هیوندای، چینت، اشنایدر، ABB ، زیمنس، ال اس، پارس فانال و ISBS می باشند.

تفاوت کلید کامپکت و کلید مینیاتوری

تفاوت کلید کامپکت و کلید مینیاتوری بطور کلی، تمامی کلیدهای خودکار در دستگاه‌ های برق صنعتی، به دسته کلیدهای قطع‌ کننده یا Circuit Breaker ها تعلق دارند.

نحوه عملکرد کنتاکتور خازنی

نحوه عملکرد کنتاکتور خازنی خازن‌ ها به منظور بهبود توان فعال در شبکه ‌های برق وارد می ‌شوند تا تأثیر سلفی بارها را با نزدیک کردن ضریب توان به یک (نسبت توان فعال به توان ظاهری) اصلاح کنند.

خرید کلید هوایی در تهران

خرید کلید هوایی در تهران کلید هوایی ( ACB (Air Circuit Breaker یکی از انواع کلیدهای برقی است که در سیستم‌ های توزیع و انتقال برق به کار می ‌رود.

نحوه نصب کنتاکتور خازنی

نحوه نصب کنتاکتور خازنی در کنتاکتورهای خازنی، خازن ‌ها به عنوان قطعات ذخیره ‌کننده قدرت الکتریکی عمل می‌ کنند. این خازن‌ ها در لحظه اتصال یا قطع خود به شبکه الکتریکی، جریان لحظه‌ ای بسیار زیادی را ایجاد می ‌کنند که ممکن است منجر به تولید جرقه و خرابی شوند.

مرکز خرید کلید هوایی

مرکز خرید کلید هوایی کلید هوایی یکی از اجزای اساسی در زمینه حفاظت و ایمنی در مدارها و تجهیزات با جریان بالا محسوب می‌ شود.

معرفی انواع کلید اتوماتیک

معرفی انواع کلید اتوماتیک به منظور حفاظت از تأسیسات روشنائی، برق صنعتی، سیم و کابل، و ماشین‌ آلات در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه، از فیوزها، کلیدهای فیوز و کلیدهای اتوماتیک استفاده می ‌شود

اشنایدر

اشنایدر اشنایدر، یکی از برندهای با سابقه و معروف در زمینه تجهیزات الکترونیک است که محصولات خود را به سطح جهانی توزیع می ‌نماید.