کلید اتوماتیک کمپکت اشنایدر

کلید اتوماتیک کمپکت غیرقابل تنظیم اشنایدر

کلید اتوماتیک کمپکت غیرقابل تنظیم اشنایدر EasyPact، با داشتن تنها دوسایز اتوماتیک راه حلی ساده و جامع برای تمام نیازهای حفاظت در سطح فشار ضعیف می‌باشد.

کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم اشنایدر

کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم اشنایدر محدوده NS کمپکت، اکنون تمام رنج های جریان از 16 تا 1600A را پوشش می‌دهد: NS 100 تا NS 1600 کمپکت، ثابت و کشویی با اتصال از بالا یا پشت، با عملکرد دستی یا الکتریکی.

لوازم جانبی کلید اتوماتیک کمپکت غیرقابل تنظیم اشنایدر

لوازم جانبی کلید اتوماتیک کمپکت غیرقابل تنظیم اشنایدر لوازم کمکی می‌توانند صرف نظر از عملکردشان (AX-AL-AXAL) درهر یک از دو طرف (چپ و راست) نصب شوند.

مجموعه کامل لوازم جانبی مکانیکی و الکتریکی اشنایدر EazyPact EZ100

مجموعه کامل لوازم جانبی مکانیکی و الکتریکی اشنایدر EazyPact EZ100 کلید اتوماتیک EazyPact EZ100 با رنج کاملی از متعلقات ارائه شده تا نیازهای کاربردهای مختلف را برآورده کند و برای کار بر نهایی آسان باشد.

دسته گردان با اتصال مستقیم اشنایدر

دسته گردان با اتصال مستقیم اشنایدر دسته گردان با اتصال مستقیم به دو دسته تقسیم می‌شود: دسته گردان مستقیم برای EZC100 و دسته گردان مستقیم برای EZC250

دسته گردان (با میله واسط) اشنایدر

دسته گردان (با میله واسط) اشنایدر دسته گردان با اتصال مستقیم به دو دسته تقسیم می‌شود: دسته گردان با میله واسط برای EZC100 و دسته گردان با میله واسط برای EZC250

لوازم جانبی الکتریکی و مکانیکی اشنایدر Easy Paact EZ250

لوازم جانبی الکتریکی و مکانیکی اشنایدر Easy Paact EZ250 کلید اتوماتیک EZ250، رنج کاملی از لوازم و ضمائم جانبی را به همراه دارد که بوسیله آنها استفاده کاربر آسان تر می‌شود.

رفرنس ها اشنایدر EZC250H 36 Ka 400 V AC

رفرنس ها اشنایدر EZC250H 36 Ka 400 V AC

رفرنس ها اشنایدر EZC100H 30 Ka 400 V AC

رفرنس ها اشنایدر EZC100H 30 Ka 400 V AC

مشخصات کلی باس بارها اشنایدر

مشخصات کلی باس بارها اشنایدر باس بار EasyPact طراحی، ساخته و تضمین شده برای کلیدهای EasyPact جهت دستیابی به بازدهی بسیار بالا، انعطاف پذیری و قیمت مناسب. بهترین راه حل برای پاسخگویی به همه نیازهای پانل (تابلوی توزیع) شما.

نصب آسان کلیدهای اتوماتیک اشنایدر

نصب آسان کلیدهای اتوماتیک اشنایدر کلیدهای اتوماتیک کمپکت امکان استاندارد کردن تابلوها را برای نصب سریعتر و خطای کمتر پدید می‌آورند. همه کلیدهای اتوماتیک نوع (150KA) دارای قابی یکسان با نوع H,N با رنج مشابه می‌باشند. کلیدهای اتوماتیک کمپکت تا 1600A می‌توانند به راحتی در کمترین فضای ممکن در کنار هم قرار گیرند.

حفاظت بهینه و اندازه گیری دقیق کلیدهای اتوماتیک اشنایدر

حفاظت بهینه و اندازه گیری دقیق کلیدهای اتوماتیک اشنایدر هرکدام از کلیدهای اتوماتیک کمپکت NS ، انواع مختلفی از حفاظت را بسته به نوع رله انتخاب شده عرضه می‌کنند.

مجموعه کامل لوازم جانبی کلید های اتوماتیک اشنایدر

مجموعه کامل لوازم جانبی کلید های اتوماتیک اشنایدر شماره های کمتر در کاتالوگ به معنی دسترسی فوری به قطعات برای تمام راه حل ها می‌باشد. رله ها، بخش های کنترل ، لوازم کمکی و لوازم جانبی برای نصب و اتصالات ، برای یک فریم سایز و در مواردی برای تعداد فریم سایز مختلف یکسان می‌باشند.