اصالت کالا


آیا کالاهایی که در آرانرژی بفروش میرسد اصل هستند؟

آرانرژی اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجاکه مجموعه آرانرژی  برای تامین کالاهای ارائه شده در فروشگاه خود، تنها از شرکت های معتبر اقدام به وارد کردن رسمی و قانونی محصولات می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از مجموعه آرانرژی خریداری می‌کنند.  

گارانتی اصلی محصولات ارائه شده

شرکت هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها درسایت این وزارتخانه ذکر شده باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند، بنابراین گارانتی اینگونه شرکت ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی های بی نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در فوشگاه اینترنتی آرانرژی توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. بنابراین کلیه کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی آرانرژی عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت به فروش نمی‌رسد. از این رو آرانرژی اصل بودن همه محصولات موجود در وبسایت را تضمین می‌کند. 

چگونه مطمئن شوم کالای خریداری شده از آرانرژی، کالای اصلی است؟

1. آرانرژی صرفا کالاهای اصل و دارای گارانتی اصلی را در سایت به فروش می‌رساند.
2. کالاهای خریداری شده از آرانرژی دارای کارت یا برچسب گارانتی هستند.
3. فروشگاه اینترنتی آرانرژی بر خلاف فروشگاه های در سطح شهر، یک برند معتبر هم در بازار ستنی و هم در فضای مجازی و وب است. یک برند معتبر به دلیل ارزشی که برای برند خود قائل است، تحت هیچ شرایطی، اعتبار برند خود را برای منافع جزئی زیر سوال نمی‌برد.
پس با آرانرژی دیگر هیچ نگرانی بابت کالاهای کارکرده، غیراصل و تقلبی را نداشته باشید.